La povestea “Paradox” am lucrat un an, dar strict pentru obiectele fizice am lucrat intens 5 luni..
Automatizarea jocurilor este facuta de catre noi, la fel ca la celelalte jocuri, in schimb aici am introdus niste elemente noi. Am adaugat anumite elemente pe care nu le-am mai folosit pana acum, dar speram sa aduca un mare plus experientei. Categoric, fara partea mecanica totul ar fi in zadar, parte care impreuna cu designul a durat cel mai mult. La partea de design si de mecanica nu pot descrie prea mult fara a scapa vreun spoiler.
Fetita Anne aflandu-se intr-o vizita impreuna cu parintii ei la un bun prieten al familiei, a reusit sa se rataceasca in castelul vechi de cateva sute de ani al prietenului pe care il vizitau. Spre uimirea parintilor si a proprietarului, una din servitoarele castelului a vazut-o pe micuta Anne intrand intr-o camera de la parterul cladirii. Camera in care timpul parca a stat in loc, camera in care Anne intrase, dar nu mai avea sa scape vreodata.
Povestea este intr-o mica masura horror, dar e de tinut minte ca acesta este totusi un escape room nu un “horror house”. Daca ne luam dupa echipele pe care le-am avut pana acum, este un horror story tolerabil de majoritatea persoanelor.
Capacitatea camerei din castel este de 2-5 persoane, insa este recomandata pentru 4. Jocul se poate juca de catre pesoane incepand cu varsta de 16 ani (cu conditia ca in grup sa fie minim o persoana de cel putin 18 ani)
Acest escape room se poate juca doar in limba engleza.
In aceasta camera se gasesc obiecte automatizate in stilul americam din anii ’20.
Odata inchis in camera, vei intra intr-o atmosfera de poveste in care vei avea nevoie de o gandire logica si limpede pentru a afla ce s-a intamplat cu micuta Anne.
In acest escape room este foarte inportanta comunicarea, coordonarea dar si munca in echipa.